Zapory drogowe U-20a · Zapora drogowa · Zapora drogowa u 20a · Zapory drogowe plastikowe · Zapora drogowa u 20b
W sytuacji kiedy prowadzi się roboty drogowe bardzo ważne jest utworzenie barier na drodze, które wyraźnie będą ten teren odgradzać. Bezpieczeństwo osób prowadzących prace drogowe musi być zagwarantowane. Zapory drogowe mają pasy odblaskowe, by jak najlepiej się odznaczały. Dzięki ich znakomitej widoczności kierowcy już z oddali widzą obszar, który trzeba ominąć. Bariery drogowe tego typu mają czopy na których można montować lampy. Dzięki stosowaniu oświetlenia chwilowe odcięcie pasa ruchu jest doskonale widoczne także w nocy. Ulice mają różne natężenie ruchu, jednak nawet gdy jest ono niewielkie trzeba ustawić tymczasowy płot PCV podczas modernizacji jednego pasa ruchu albo gdy usuwa się awarię. Zapory U-20a i U-20b to doskonałe rozwiązanie, gdy zachodzi potrzeba natychmiastowego wygrodzenia danego odcinka drogi. Ostrzegawczy styl tego rodzaju barier sprawia, że wyśmienicie one zabezpieczają, a fakt, że można łączyć je ze sobą pozwala na ich użycie w szerokim zakresie.
Barierka PCV BOSS
Barierka ochronna PCV typu BOSS, znajduje zastosowanie w ogradzaniu impres masowych, eventów czy robót drogowych.
Dostępność: duża ilość
Zapory drogowe plastikowe
Zapory drogowe U-20a zaprojektowano z myślą o bezpieczeństwie. Ruch drogowy stwarza pewne zagrożenia. A zatem, gdy usuwa się awarię potrzebne są tymczasowe bariery ostrzegawcze i inne produkty poprawiające bezpieczeństwo ruchu drogowego. Trzeba profesjonalnie zabezpieczać miejsce gdzie prowadzone są roboty, bo tylko w ten sposób można właściwe wyłączyć pas drogowy lub jego część z ruchu. Zapory drogowe muszą mieć elementy odblaskowe, bo ważna jest ich widoczność także w trudnych warunkach atmosferycznych. Nasz asortyment pozwala wyposażyć miejsca robót prowadzonych w pasie drogowym, co wiąże się z zapewnieniem bezpieczeństwa fachowcom. Ponadto nasze produkty BRD doskonale nadają się do oznaczania miejsc niebezpiecznych. Powinny być umieszczane tam, gdzie po wejściu groziłoby niebezpieczeństwo. Umiejętne zarządzanie ruchem pojazdów i pieszych daje wzmacnia bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego. Lecz równie istotne jest zabezpieczanie niebezpiecznych obszarów. Nasze zapory drogowe z folią odblaskową mogą być ustawiane w miejscach wykopów, by wyznaczać krawędź, której nie można przekroczyć.
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Zapory drogowe U-20 wykonane są z tworzywa HDPE, odpornego na działanie warunków pogodowych. Biało-czerwony wygląd pozwala szybko zobaczyć taką blokadę z oddali. Jeśli zamontuje się lampy, będzie ona widoczna i w dzień i w nocy. Zapory drogowe są rodzajem tamy. Jeżeli występują w danym miejscu roboty wodociągowe, taka zapora idealnie sprawdzi się w roli stabilnej blokady. Zapory drogowe są wykonane z materiału, który - biorąc pod uwagę ich wielkość - niewiele waży. Najlepiej zapoznać się z parametrami zaprezentowanymi na stronie pod zdjęciem produktu. Trzeba ograniczać ruch pieszych, jeżeli pojawią się usterki w obrębie chodnika. Robi się tak dla poprawy bezpieczeństwa pieszych. Zależnie od tego czy utrudnienia pojawią się na pasach wyłączonych z ruchu czy też tam gdzie przechodzą ludzie, należy wyznaczyć tymczasowy tor ruchu. W naszej ofercie posiadamy znaki drogowe, oznakowanie w postaci lamp, separatorów oraz solidnych zapór z HDPE.
Bariery drogowe w formie zapór
Zapory drogowe u-20a i u-20b wykorzystywać można, by kierować ruchem bez udziału człowieka. Szeroki wybór artykułów bezpieczeństwa drogowego daje Państwu dużą swobodę decyzyjną i realizację celu jakim jest prawidłowe zabezpieczenie terenu wydzielonego. Sprzedaż tego typu produktów skutecznie przyczynia się do wzmacniania bezpieczeństwa drogowego, czyli do ochrony zdrowia i życia ludzi. Należy chronić pieszych przed wejściem na obszar, gdzie mogłaby stać im się krzywda. Szczególnie nieostrożne bywają dzieci i dlatego całkowite zablokowanie przejścia za pomocą zapory ma tak olbrzymią skuteczność. Na skrzyżowaniu dróg mamy zazwyczaj sygnalizację świetlną, a zapory U-20 to także ostrzeżenie, jednak montowane blisko poziomu nawierzchni drogi.